Monday, December 31, 2007

留言化為文章 Copy & Paste

早前在朋友的blog內留言,寫了一些自己的感受,今天再看,忽然想起,我大可把那些字搬到自己的blog中,而且我已沒有更新好一段時間了......

那算不算是抄文 :p

我現在還有衝動想同朋友大飲幾杯,不過一臨場就又怕第日哩樣,又怕第日嗰樣,有時覺得大個咗識諗野,就冇咗年少嗰時嘅衝動都未必好,起碼大家癲完一晚,可能會賺到當晚一個記念,又或者朋友之間嘅友誼又記一功,可能會好過比時間一日一日咁過,節日一日又日咁過,諗返轉頭....只記得時間的過去,而忘記了眼睛內曾經出現過的你我...可能...可能吧....

可能現在懶寫blog,一有機會寫野就唔停。
上個星期同教會人寫浸禮card同小組各人嘅記念card,點知一寫又唔停,寫到人哋都冇位寫....又記得去旅行時,每晚寫嘅筆記,但寫嘅時間都冇諗過會胎死腹中....

假如我現在可以把文字化為說話,好像比說話化為文字好,最起碼大家會知道我想跟他們說話,可能還會賺得一些朋友的欣賞。

2 comments:

如果將自己的留言再用都唔算抄,
因為都是你自己的意見嘛!

祝你新年進步!事事順利! :)

新鮮,
多謝,也都祝你身體健康同新年快樂:)