Tuesday, December 11, 2007

出事在2007年12月10日

昨晚去了剪髮,原本是想修一修,讓頭髮兩邊看落不會覺得厚,可惜又出事了...

師父重手了,現在兩邊看似被"產"過一樣。 

剪髮後,我和女友晚飯時問:

我:「好唔好睇呀?」

她說:「死靚仔囉!」 -_-"

再過幾天就去旅行,還想修一修頭髮,讓旅行時照相比較好看,現在你說怎麼辦?

下圖是上一次電髮後拍的,那是我滿意的髮型。 

7 comments:

去邊樹旅行呀?? :)

新鮮,

泰國 :)

的確幾好睇喎~ 相中既髮型~
死靚仔 = 後生仔啫

後生o的,唔錯.等我又變下先,我個頭型十幾年都沒有變過.

Carson兄,
如果咁多年都冇變就變吓佢啦~
你女友一定好鍾意 :)

無錢電啊>_<
所以我最近將把髮,
剪到變短髮... -_-#

對哦~我都想做死O靚妹呀~ 所以你別太傷心~而家D師傅唔憂做的!所以重手左唔出奇~