Thursday, May 04, 2006

Pinocchio Choice


林一峰係我一向都好欣賞o既歌手.

Camping 全碟都係翻唱舊歌, 但係一d都冇拎我失望, 仍然保留左自己o既風格, 雖然有d歌已經 FOREVER LOVE 左九千幾次, 但係混左佢o既演繹方發之後, 感覺好似重生一樣.




側田係怪物小王子?

千其唔好以為我唔鐘意佢而話佢, 其實我都不知幾鐘意佢, 只不過我一直都覺得佢好似怪物小王子, 所以我覺得佢好Q好得意. 雖然身邊都有朋友話佢醜, 又話佢冇頭髮..... 做歌星, 個樣醜唔醜都唔相關, d人硬係要拉o黎講真係怪? 要睇就睇明星啦! 至於頭髮, 我覺得講果個一係就女仔, 一係就毛都未出齊o既小朋友, 係男人都會有哩一日啦, 睇下遲或早, 講得大聲個d人小心下個到你呀~

上隻礫就已經比我聽爛同唱爛, 但係哩隻就......重未特別聽過haha..... :P






英國新晉樂隊Arctic Monkeys, 依家可以講係又 "勁" 又 "紅" 就連 Oasis 同 Beatles 都比人拎o黎相提並論, 可想而知佢地絕對唔嘢少, 氣勢可以講得係一時無兩。


          4 comments:

          Ho la, let me post again la...so u've let me borrow your Camping ga! Thx xP

          呂奇口音: [ 嘩~ 桃妹, 多謝妳支持呀! ....不過我未買 ]:p

          i like chet lam...i'll probably buy it if it's a good one =)
          actually, i met him and Eman Lam in Central recently, what a surprise!

          不過我估佢地都幾細粒,係咪?
          林一峰講過佢好鐘意座交通工具, 就算現在出了名去會繼續坐.