Monday, August 13, 2007

甜甜圈



身邊的都說甜到受不了,但請你相信我,我可以自己一人在日半內吃十二個!

不得不承認,我實在瘋狂愛上了,而且越吃越覺美味,在上面二十八個中,我最愛是 almond all over :P

現在我還欠八個印花就可以免費得到半打 dough nuts 了!

另,我記得,有次某姐姐請吃飯,當吃到甜品時,她用很欣賞的眼光地對我說:「愛吃甜品的男生都很浪漫的!」 

「才不! 只因為他有張羚角嘴!」 女友不悄的說。

4 comments:

12個??!?!?! 唔好咁啦, 200 calories X 12... 好得人驚呀!
我食完一個晚飯都唔敢食...
不過上次個同事請食, 揀咗個key lime pie味, 又真係回味無窮!

我一個就夠,
對於我來講太甜了,
就算食完唔會肥我都頂順!
怕怕! :(

到時請一個我食好嗎? *^^*

我女友尋日又買咗12個比我啦~

Mad dog,
我有做運動應該唔怕!

新鮮,
咁你一定好slim啦~

Sam,
no,你太肥喇! :p
我要獨食 hahaha....