Tuesday, August 14, 2007

時裝雜誌



在十幾二十歲時,差不多每個月最少買一本男裝的時裝雜誌來看,現在可能人大了,已沒有那麼神心每個月買,而且五十幾、六十月元一本感覺很浪費,現在只會久不久去租來看。

愛看時裝或喜歡時裝的男生總是給人一種sissy的感覺,在以前讀書時,旁邊的同學總覺得那有男生愛看時裝雜誌,所以我都只躲在家中偷偷地看。 時隔十年,市面上的時裝雜誌已有不少是繁體了,不像當年只有英文和日文,而款式上也不是只得上班一族了。

從我細看過後,發現繁體的年青男裝時裝雜誌都是屬於台灣居多,而屬於香港而又好看真是寥寥可數,對我來說,最能吸引我的都只有君子雜誌,但當然我還是覺得Men’s non-no比較合心。

有一點很想分享的是,在Men’s non-no裡有幾個模特兒都像不會老,在讀書時是他們,現在再看也是他們,真厲害!

4 comments:

我鍾意呢本個封面!
嘩!50-60元一本你都寫得買?
我都係鍾意睇台灣的時裝化妝雜誌!好好睇!
但香港出既時裝或化妝雜誌只係比錢睇廣告!
waste money

Ki,

以前細過未溫錢就乜都買,依家知道搵錢辛苦就唔會亂洗...

其實我係好少睇雜誌(東touch,忽週,milk,一本便利...都唔會買,而且覺得冇野睇),不過我耐不耐就買一本貴嘅,好似之前買men mode都要成一百蚊本呀!

木偶, 你Post呢本個封面係咪"死亡筆記"入面個"L"黎架?

Sam,

唔識喎~
我都唔鍾意日本人嘅,所以冇留意呀!