Thursday, August 09, 2007

8/3 主題"監獄風雲"

那是上個星期五,團契週會獻詩時所作的,原本我要一人用幾把聲去演繹,之後在練讀時,聽到女友讀過,於是就順理成章地叫她幫忙讀"人"那段。

哈哈...我沒有想到她在臨場時變得害羞,差不多只有講台前的弟兄姊妹聽到,不過我也很高興她會嘗試,而且讓她有機會多點接觸神。

求神常在我們二人中間,讓我們的愛在基督內紮根。 啊們!

人說:
親愛天父! 我時時都會犯罪,亦經常都忘記袮為我做過嘅一齊,更慚愧嘅係,當我犯咗罪個時,我有時更會去選擇避開你,就連祈禱都唔想去多講一句,而我心入面,亦被自己所犯嘅罪一步一步迫得好辛苦,當我以為你已經放棄咗我嘅時候,你又再次出現係我旁邊,你拖住我,然後你講....

耶穌說:
"其實我一直係道看顧住你,孩子,你當日決定跟隨我,做我嘅兒女,哩件事係永恆嘅,我唔會因為你所犯嘅錯而離開你,只要你改過...過嚟呀! 等我醫治你,就好似醫治這片地一樣"

(歷代志下 7:14-15)
耶和華向所羅門顯現、並對他說:

這稱為我名下的子民、若是自卑、禱告、尋求我的面、轉離他們的惡行.我必從天上垂聽、赦免他們的罪、醫治他們的地。 我必睜眼看、側耳聽、在此處所獻的禱告。


【主啊,我們自卑】

主啊 我們自卑 禱告 尋求你面
轉離一切惡行 專心尋求你

求你從天上垂聽 此處所獻的禱祈
主啊 赦免我們的罪 醫治這地
睜眼看 側耳聽 我們痛悔的心靈
主啊 赦免我們的罪 醫治這地

主啊 我們自卑 禱告 尋求你面
轉離一切惡行 專心尋求你

求你從天上垂聽 此處所獻的禱祈
主啊 赦免我們的罪 醫治這地
睜眼看 側耳聽 我們痛悔的心靈
主啊 赦免我們的罪 醫治這地

求你從天上垂聽 此處所獻的禱祈
主啊 赦免我們的罪 醫治這地
睜眼看 側耳聽 我們痛悔的心靈

主啊 赦免我們的罪
主啊 赦免我們的罪
主啊 赦免我們的罪 醫治這地

3 comments:

最近我入你Blog時,
又只是睇到第一二個文章
Laod唔到下面的,
同Load唔到個SideBar出黎 >_<

Sam,

多謝報料,我估係因為"比賽"那篇個 "read more" set錯野,依家應該冇問題架喇 :)

宜家無問題了~ Yeah~