Thursday, July 12, 2007

千飄百味之喜歡嗅嗅

Mad Dog那裡看到這個Tag,也想試玩一下。

我的怪味喜好如下(冇分先後次序):

1, 車廂味 - 新車的味道最濃最正!

2, 皮味 - 如真皮袋、sofa...等。 (希望Stony Coral沒有看到)

3, 油站味 - 真想試一口。

4, 喇叭牌正露丸的味 - 每次肚痛都會想起,正!

5, 跌打的草藥味 - 我覺得那種味道蠻像"喇叭牌正露丸"。

6, 衣物柔順劑味 - 極愛!

7, 蘇味 - 由其new born baby身上的味。

8, 鮮奶味 - 有清幽的感覺。

9, Burberry Touch or Ralph Lauren Polo Sport的香水味 - Burberry Touch因為太多人用,所以只喜歡,不愛用,而Polo Sport是一出就用到現在。

10, 圖書館味 - 應該是書本味吧!


怪味共賞:

小蓓 - 千飄百味之嚇人之氣vs怪味喜好

Gabriel - 怪味喜好

Rice - 續上tag:怪味喜好

Aulina - 再續前文:怪味喜好

梁巔巔 - 千飄百味延續篇之怪味喜好

Mad Dog - 千飄百味延續篇之怪味喜好

9 comments:

喇叭牌正露丸味我最怕架啦!

Mad Dog,

喇叭牌正露丸嘅味,我鍾意到可以當糖食:P

我食開保濟丸……

aulina,

保濟丸太多粒比較難食,而且講止肚瀉應該喇叭勁啲...

我o耑o耑先發現,原來第9唔貼題(怪癖)。

第9後補, 滴露味 - 我冲涼都係用佢。

喇叭牌正露丸嘅味!!! 爆呀.... 我第一次聽咋

虎荼,

係咩? 我冇諗過原來大家都怕。

今日突然想起, 在郊野 (山邊的村屋), 烈日暴曬下, 路上的狗屎, 和路邊草木混合在一起的氣味...

sidekick,

記得一次去大排檔食飯,媽咪拎咗杯茶洗野,洗完之後好就手倒咗去後面啲草堆到....點知?

勁臭呀!
因為媽咪睇唔到,啲水倒咗落啲狗便便到...就即係搵滾水淥便咁...(嘔)