Saturday, February 23, 2008

大吉大利之鹹甘吉



一向喉嚨痛或要特別保護聲線時都會飲鹹甘吉的我,在上次沖飲時,老爸說要再浸新的,不然剩餘的就不夠我之後沖飲。 其實那不只是我個人的能力,可把所有的鹹甘吉都飲光,而是有時候女友都會來飲用。

飲鹹甘吉我不覺我是老土的事,不過,採摘吉仔時就覺得很土了。

我們公司清潔的Daisy姐,在年十五已不斷提醒我,叫我快點去摘,所以昨日我終於在不願意下,但又有需要的心情低下去摘。

結果如我所料,不斷有同事走過來:

『好飲嗎?』 
『那個吉比較大,摘那個吧!』
『你每年都浸嗎?』
『我都不會浸,我媽也不會,不你教我是怎樣浸的好嗎?哈哈!』

我只好一直說是是是,希望用最快時間剪好離開,唉! 

7 comments:

hahah! :) 你幾點影架張相?

mad dog,
其實我係睇完你個post,再望我隔離袋吉,咪又影返張囉,希望你唔介意啦!
不過我袋吉影到似一袋橙 :p

點解摘吉會老土呢??

新鮮,
因為好少後生仔去摘,至少我公司到冇...

有需要咪摘囉,
人家點睇無所謂啦!

新鮮,
可能我細膽喇! 見啲每人一句去講就好怕

唏, 點會介意! 我以為咁橋大家一齊影一齊post. :) 個同事唔上嚟攞啦, 宜家堆吉好似未分哂... 唔知邊個攞.