Thursday, September 20, 2007

Twitter 090107-0901507

原來可以把twitter裡的字句總結為日記,當中記載了每日的大小事情。


明日一早去海洋公園, 希望不會曬死, 希望不會被自己行迫死, 希望不要給人臭死, 希望不要熱死.... September 1

到了最後一句好悶回報我和C朋友, 離開時朋友老公仲要黑面, 而且表明要分開走, 即使同一班車. – September 3

尋晚去咗金百利上面嘅"泰式食", 都唔錯, 我覺得個甜品係最好味. – September 3

神: 你要求勇敢, 我會給你勇敢的機會 – September 3

鼻咽發炎, 醫生問我有冇食煙同飲酒 – September 4

本來今午和兩個認識的女同事午飯; 有一個男同事是先約她們的, 之後女同事才邀請我一起食, 不過當那個男同事知道我去就說不如改期再食, 原因是不認識我. 我在想,那是我奇怪不怕陌生人,還是那個男同事怪呢? – September 7

越唔舒服就越想唱k, 是否等於越凍越想食雪糕 – September 7

認屎認屁 instead of 忍屎忍屁, 自己睇返都忍唔住笑.... – September 10

不是運氣差,或常常遇到不順的事,其實是神給你機會去克服和面對的機會,那都是你所祈求的. – September 10

可能近日追rugby world club呱? 昨晚發夢自己去了歐洲旅行,夢中有同當地的士私機交談,最後我在wendy店前下車,我記得個天好高,個世界好大. – September 10

有弟兄問我有沒有興趣加入職員會,我打了大一堆字回應,而在最後的兩個字是迷網 – September 10

他說責任越大, 恩典就越大.... – September 10

朋友今早說 - [10:31] (K)*oxfam ShanShan: 我知道了, 知道你會在我身邊隨時侯命... - September 10

5:30PM 掛住屋企張床, 掛住媽媽啲送, 掛住部PSP – September 10

原來爸爸的西歷生日是和我唐歷生日在同一日 – September 11

我的新icon是scotland的rory, 我跟女友稱他為"型英帥靚正" – September 11

某同事還在時, 我們三個自稱為"不", "能", "幹" ..... 每次加班都要求早走, 想起也覺好笑... – September 11

現在沒有寫文, 也沒有看文, 就好像拿twitter來滿足似的 – September 11

今早聽"有誰共鳴"知道今日是哥哥的生日 – September 12

真係今日唔知聽日事, 又轉腦細 – September 12

莫記憂與愁,要快樂常歌唱,俗世間怨恨,你莫再鬱心上。 在救主面前,個個自由開朗,願靠主每日見歡暢。 - September 14

我們每天都會遇見各式各樣的大小試探。你是得勝了試探,榮耀神呢?或是被試探所勝,虧損了神的榮耀呢? - September 15

why art thou cast down, o my soul? and why art thou disquieted within me? hope thou in god: for i shall yet praise him, who is the health of my countenance, and my god. - psalms 42:11 - September 15

0 comments: