Wednesday, August 15, 2007

Blogger 抑鬱症

自寫 blog 以來,我都有個習慣去 keep check 人家有沒有回覆我的留言,那是我蠻在意的一件事,因為我自問每個留言都是用心去寫,所以很想知道人家的反應。 

有時,自己寫了很長的留言,但人家只回覆一句"認同",令我真的想再留言問:

「我的留言有甚麼不好之處嗎? 為什麼只有一句認同,因為我喜歡你的文章、或因為有共鳴,所以我才寫了一些自己的感想去彼此分享,但你只回覆我二字"認同",不覺得太冷莫了嗎?」

不過,如果說出口,又會變得把事情誇張,鬧大了,又只會被認為是小氣,所以在留言時,會有心理準備給自己,作者未必會回應,那時候就開始變得有矛盾了,究竟留還是不留好呢?

現在我已不再到處留言了,不過我怕再這樣下去會漸漸變為 blogger 抑鬱症...

13 comments:

哈, 我好少會就咁"同意"/"認同"咁cool架呵. :)

Mad Dog~ 又或者你下次試下"唔同意/唔認同"囉~ 哈哈~ XD

Mad dog,

咁証明我唔係話你囉! 我posted之後再睇返,覺得這篇可能寫得過激,好彩都有人留言 :)

Sam,

你個多事幹呀! :p

Mad dog,

你成兩點都未訓?

可能一般人習慣留言後少作"跟進", 令回覆者覺得留言者不會再回來看回覆, 所以隨便說兩句吧~

對於那些回覆得較隨便的, 我漸漸習慣留言時只抱著表達一下意見的心態, 很少會回去看回應~

但總好過有些人只會回應相熟網友的留言, 其他的就像視而不見

Oscar,

你用"跟進"這兩字好好笑...

都係個句啦,要人家尊重你,先要你識得去尊重人,不過依家好多blogger都係揀嚟覆,我已經唔記得邊個寫過一篇文話,有時太多留言,真係唔能夠個個覆,而且有啲留言真係唔知道回覆乜野?

同意啊!

哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~ :p

新鮮,

(很斯文地說)你 玩 野 呀?

我琴晚好似四點先瞓... :P

samuel: 你透咗成個月噃!

嘩~ 四點呀!

Re: Mad Dog
我成個月都為學校和新學期的事而忙到嘔, 想寫一下日誌都真的沒有空嘛... >_<

(我地好明顯係踩緊木偶個場~ 哈哈XD)

Sam,

我好"好客"除便坐 ;)