Friday, August 31, 2007

出賣我



久不久就有朋友叫我去染髮,他們都說我的白頭髮太多,而我自己就一直都沒有留意,其實有白頭髮的人很多,而且有白頭髮又不是有病。

不過前兩天,有同事又說我的白頭髮很不同,是特別長和特別粗,之後我就忍不住自拍了一張看,看似真的蠻多,怎麼辦?

表兄弟每次見面都說我的樣子不會老,而我也常笑說自己練的是反老頑童功。 
今日回想,忽然覺得自己蒼老了,原來我的頭髮一直出賣我。

6 comments:

好似話白頭髮都基因有關
20/20話年輕人既白髮係由基因影響~ 所以唔使擔心衰老

又真是幾多...要好好保養下啦~

Oscar,
你咁講即係同我講冇得救啦? :P

Carson,
好似好有心得咁喎! 講嚟聽吓 :)

白頭髮d 質地不嬲都有d 唔同, 一d 無啦啦會鬈d, 不過大都是粗d, 可能因為白色o既錯覺.
我小六已有白髮, 到今日白髮數量勁多, 不過位置不算太顯眼(有些人的白髮長有前面多), 而且又有染. 咁囉.

染染好喎!

sidekick,
又真係唔覺你有白頭髮喎~

新鮮,
諗緊,不過好傷頭髮...
你多啲休息啦,咁夜都唔訓,新鮮媽冇話你咩?