Sunday, August 26, 2007

我的星期一至星期日

雖然來年進修方面可能會拉長(時間表還未收到),但我的生活依然充實得很,而且我有預感來年團契也有機會入職員會幫手。

星期一 - 唯一沒有特定約會的一天

星期二 - 打欖球

星期三 - 扭波波班

星期四 - 打欖球

星期五 - 團契

星期六 - 詩班練詩

星期日 - 早堂或午堂崇拜、詩班獻詩、alpha course

求神為我預備和安排時間,也求神教我在一切事上都學會謙卑,願榮耀歸於父神。 阿們!

4 comments:

生活充實,才有意義!

Carson,
但太過密又好似唔係太好???

因為要湊仔所以我只有星期二同星期三要返學!=P hee...

Ki,
媽媽級嚟講,你都算勤力囉!