Saturday, November 11, 2006

Mos Burger


(圖片來自 Mos burger's menu)

上個禮拜工作天, 約了 Eva 和 德慧 在午飯時試 Mos burgur, 味道真不錯, 可是排隊時間就比較嚇人。 先說一下我們點了甚麼, 因為我們剛好有三個人, 所以我們都把三個餐點了, 餐裡面包括:

  • A) 漢堡 + 厚切薯條 + 飲品 or 湯
  • B) 漢堡 + 摩斯脆雞 + 飲品 or 湯
  • C) 漢堡 + 綠田園沙律 + 飲品 or 湯

我的食後感:
本來我是選了海鮮珍珠堡, 但因售罄, 所以試的是烤牛肉珍珠堡, 味道有點失望, 因為第一個感覺是很吉野家, 沒有甚麼特別, 而 B餐 的脆雞味道很好, 比起 KFC 還要好, 是值得一試之選, 飲品我選擇了周打蜆湯, 湯裡很足料味道也不錯, 總括來說我只是選錯了漢堡而已, 而我是會再去試其他的。

Eva 和 德慧的食後感 - 期待中


(圖片來自 Mos burger's menu)

最需要留意的是等候時間, 當日我是最早到的一個, 我大概12:45分到達, 12:50點開始排隊, 等到1:35分才到我們劃票 (food court 一般都是先在店劃票, 然後才到收銀處付錢), 值到1:45分我們才等到食物。

暫時為止, 我都只去過一次而已, 沒有特別的建議, 所以我從 OpenriceMos burger篇 摘下一些意見給大家。

下午茶時間,有人龍,但都唔算太長,但去到先被告知~~~所有牛肉漢堡冇哂~~~得返d雞堡同豬肉漢堡揀,佢話每日限定200個喎.......oh my god 咁都有。 最想食果款海鮮堡同天 婦羅堡就梗係~~~冇。

今日冇咩做走左去排,都ok..唔係等好耐,一個鐘唔洗就到手,買左個MOS Burger,番茄冇 想像中厚,d洋蔥係碎既,如果要食真係要小心漏晒出黎,不過都ok。 另外買左個細薯條,坦白講係唔抵食架喇,$7得少少,m記都中裝啦,不過因我鍾意佢淋淋地....

昨晚終於去了MOS,人龍比想像還要長。 7:06開始排隊,8:05成功購票… 8:15才開動… (預定看8:20場次的電影)三個女孩子(兩個飽滯一個肚餓)要了一個帶子天婦羅rice burger餐(雞及周打蜆湯$18)另加一個cheese bueger。Rice Burger($2x): 我只嚐了一口,感覺跟吃一個美味的飯沒兩樣。Cheese Burger($22):沒有別人的漂亮,只看到滿滿的肉醬,味道跟Triple O's差不多。 炸 雞:像KFC,卻比KFC好味道,三人均叫好。周打蜆湯:之前從食評中見好評於是決定一試,材料很豐富蜆肉多,味道好,很熱。 沒有試 薯仔,外型不吸引,跟M記相若。 .....正常女生應該可以應付一個餐,假如二人同行,MOS一人一餐約 $75-80; OOO則可兩人一餐$59(或+$20轉奶昔),可說價格相若。不過目前而言,MOS要花上至少45分鐘輪候, 還有下午2:30-4:30暫停服務。據聞將於朗豪坊開設分店,更將於一年內增至十間。

叫左個mos cheese burger 同埋海鮮珍珠rice burger's mos cheese..塊蕃茄比預其中薄,rice burger好普通...老實講mc記好味過佢估唔到係咁多人排隊,咁忙既情況下~d薯條會係淋既....凍咖啡...無味的~要咁樣排隊....而d野又咁唔新鮮都真係唔會再去食

9 comments:

我都好想去試吓!!

去試呀~
試完記得返o黎留言邊個好食喎^^

Hi,Gary 我係樂陶傻婆呀!!因為我show唔到名出嚟!!所以變咗匿名囉!!不過之前雜誌有介紹過,我都想試吓...但係聽到你話要排咁耐隊...就真係有啲麻煩喎!!但係我都會去試嘅,放心啦,試完一定會俾評言~~

Cindy,

歡迎光臨^^
係呀! mos真係要排幾耐架,不過如果weekend有時間都ok,你試完記得話我知喎:P

b好啦!!我試一定會話你知^^

Wow~ 真係要搵日去試下先~

Samuel,

mos真係唔錯架,不過我就怕再等喇,希望佢快d開分店啦~ 你試完都話過我知好唔好味bor :p

我都知佢地係apm開左,
但係好係好多人,
所以都係唔去住!
香港人最喜歡奏熱鬧,
一蝸蜂咁去試,
等成個鐘個先至有得食,
好似浪費好多時間,
遲d先試都ok啦,
反正香港人都係三分鐘熱度!

新鮮人,
我都同意你嘅講法,其實我平時都好怕排隊同等,不過個次o耑o耑同朋友講開食burger o甘又想見吓面咪約lunch去試囉...點知排隊重多過傾計,真係簡錯呀-_-"