Saturday, November 25, 2006

釋放

很大壓力呀!
忍不下去 ..... 我要釋放 ......

就因為這樣, 我終於撐不住, 在星期五晚放學後自己去了飲酒。

SOHO - 我以前是它的常客, 不論 bartender 或 侍應都很熟, 但那晚, 甚麼都變得很陌生, 不論人、枱或椅。



一坐下, 立刻叫了我最愛的 Kilkenny, 已懶理會甚麼陌生不陌生。



原本想找一些朋友出來掃掃苦, 可是打盡電話都沒有人理會我這傢伙, 只好認命吧! 因為太想 relax 的情況下我堅持一個人也要去飲酒。

雖然豬朋(十五) 同 狗友(二十)都不在我旁, 但反而令我樂得清閒, 飲飲酒, 看看英超, 不知不覺過了兩個多小時.......想不到之後會有朋友來找我。

開心是, 不知不間飲了很多杯酒。
可惜是, 朋友太久沒見, 一見就話說不停, 沒有機會去認真地品嚐我最愛的德國啤。

18 comments:

個環境好似好正喎!!有機會都要去見識吓先!!

唉~ 約人都要係 at the right time 至得架!>_^
不過~ 真係估唔倒你渴得噤緊要 -_-" 。查實... 有時... 自己一個都可以好享受架。
係咪? ^_^

見到酒都怕怕...

現在開始過著沒有酒的日子, 但突然接到你的電話, 那一刻的衝動真的很想馬上動身到soho跟你聚一下.
但可惜當晚真的有事沒法推掉, 也正好給了你一點"自閉"的空間.
更好當然是你沒有提早回家, 好讓我也有一點點時間到這"老地方"喝一下及跟你們笑笑談談, 對我來說可真是一件賞心樂事.
雖然那晚跟第二天真的很累, 但可以的話真的很想多坐一會, 可惜他們要"打烊"了.
如果還有機會下次再一起笑笑聊聊, 一定要找我呀!!!!

樂陶傻婆,
我以前都覺得靚,不過間野大大話話都有十幾年...你記唔記得邊個叫may may真情果個呢,哩間野係佢同佢老公開架,依家當然已經轉咗幾次手啦,以前哩間野好多外國人,好好玩架.

婆婆,
我冇估到你地個個都唔right ma...當然一個人有一個人嘅舒服,其實果晚我都好矛盾,又想約人,但又怕自己其實只係想飲完一杯就走人,所以自己一個人就可以control得到....

嗯...其實我未去過soho,只去過蘭桂芳,好多年無飲過酒喇~因為我的朋友比你的朋友小得多!就算想出街,我得閒,其他人都未必得閒!(其實我肯定無打錯個驗證,因為試左好多次!如果係驗証錯誤佢會出error嘛!)可能屋企個腦留唔到言,公司部腦就得!

Samuel,
點解見到酒就怕怕呀?
酒可以飲,不過要適可而止...

無聊仔,
我一早都叫你開blog架啦...
你依家開咗就得閒update吓喇知唔知呀...o甘咪唔會無聊囉..haha

你知道ma,我feel到你同啊sze都好想落o黎,所以我先唔走等你地,如果我覺得你地只係想陪我,我早就走咗喇,依家去飲野真係好講mood,時間同對手,唔係話去就去...soho都唔止十年,我同sze,carmen都識咗十幾年,而你,我諗冇六年都有五年喇...right?

ki,
間bar叫soho,而佢嘅位置唔係中環soho區...我d朋友都唔係好大,我地都只不過係二十幾...其實出去飲野都幾貴,個晚(只計自己)飲咗三杯都要差不多$150蚊...好彩一杯係朋友請:p

我都知道個驗證好煩,我試吓開返唔lock驗證,希望唔會好似之前o甘多spam啦...同時你亦要要多留言呀^^

飲嘢真係好講mood,有時成班朋友飲吓嘢,傾吓計,吹吓水,真係好relax,個一刻我自己覺得好正....

游游,
O甘你地一個禮拜咪relax幾次:p

人就係咁啦.....生活已經有咁大壓力,自己都唔識釋放自己,咁生活又有咩意義呢,唔好成日張自己放係一個框裡面生活,樣樣都要限死自己,這樣的生活,會令自己的人生變得很沒味道....不過這些都是我的睇法 *.*

真的是不經不覺就過了五,六年.
可能因為內容太多, 你不說時間我也沒有想過只是那麼短.
現在去"飲一杯"真的很需要時間跟心情.
時間-不是因為自己太忙, 是因為周遭的朋友工作忙, 生活忙, 感情忙(要陪家人.男/女友)不想太打擾他們的生活. 現在會覺得因為"飲一杯"打擾了他們, 太無謂了.
心情-不久前可以事無大少也"飲一杯". 現在不太希望再發生了, 真的要一個很想很想喝的時候才會有心去"飲一杯", 在酒的身上抒解一下, 這樣反令我覺得自己生活過得舒服了一點.

游游,
釋放我當然想啦!
不過唔想太多,如果唔係,就會變係又釋放唔係又釋放,變咗個依賴,唔可以太放縱...

因為我聞到酒味已經嘔得出, 試過去刻服一下, 飲過幾啖, 點知即刻嘔到不似人形... 真係諗返起都怕怕lu... >_<

依唔依賴睇自己,有好多嘢自己要學識怎樣自我控制....

無聊仔,

我初初都以為係OVER十年HAHA...大家好似經歷咗好多野O甘...我地雖然舊真係玩得好癲,但係我冇後悔,因為青春係拎O黎耀架MA...
如果你問我重想唔想玩,我當然想啦,不過依家夜小小瞓第二日已經頂唔住喇,衰d講話,即係有心無力...你都係呀..呵呵

Samuel,

唔怪得知你話怕啦,o甘就真係唔好迫自己,飲酒都係想比自己舒緩一吓緊張,如果飲完o甘辛苦又可苦喇!

游游,

你玩酒,酒玩你呀...haha...