Thursday, May 31, 2007

我對路遙知有幻想

一切都因為路遙知那番瘋語激發起我的幻想......

「咁咪搵隻豬去試下係咪會變肉餅囉!」


跟據路遙知所及,當時坦克車不可能會把人輾過,之後他更叫人拿豬去試,看看能不能真的可把豬壓成肉餅。

好! 故事開始了,就因為路遙知說過這番話令遭殃極之欣賞,而且覺得很有道理,更下令到香港,叫路遙知一試。 路遙知收到消息後大驚,因為他一開始只想刷鞋,並沒有想過遭殃真的那麼笨會信,但遭殃已下了命令,不可不聽,他就只好自我安慰地想,假如這次做得好,有可能下介特首會是我...呵呵! 之後,他就一邊發夢一邊進行製造豬肉餅大計。

事隔幾天,路遙知去了豬欄揀豬,不斷揀不斷揀,揀來揀去都揀不到一隻合他心意的豬,突然間在豬海之中有一隻大豬大叫 "jack jack"路遙知眼前一亮,立刻走前細看,那隻豬果然是豬中之豬,路遙知很喜歡,在不知不覺間漸漸欣賞起隻豬,他看著那豬屁股扭下扭下很是吸引,他忽然想起一個問題「你最想與什麼動物做愛?」他看看左,又看看右,看見四面無人,心中一想立刻脫下褲子,突然,遠處有人大叫「變態佬呀!」,路遙知嚇得腳震,一時間連褲都未拉上,便暈倒在豬背上。

當他醒過來後,發現自己依然在豬欄,除了那頭愛豬外身旁還多了幾個警察。 

警察見他醒了就問:「你有冇事呀?」 

路遙知:「啊...冇」

警察:「冇,就起身跟我地返差館」

路遙知:「唔得呀!」

警察:「你攪得隻豬,重有乜野唔得呀?」

路遙知:「唔係呀!我係話我收到遭殃命令架......」

警察:「乜遭殃支持情色版咩? 遭殃叫你人獸交去體驗下呀?」


路遙知被警察放了之後,怕夜長夢多立刻準備做豬肉餅,他通知了所有傳媒出席,看他表演坦克輾豬。 當所有傳媒到達後,路遙知已急不及待命令軍人開坦克輾死那隻豬,豬在地上被挷著手腳並發出大大的 "jack jack" 聲,當坦克駛近豬時,有個記者大叫「停呀!」

記者:「你地睇吓,隻肥豬係到喊呀!」

路遙知心急得要命:「理得佢,佢只係一隻豬,唔好左我(刷鞋)」

其他記者:「隻豬咁得意,而且重好有靈性添喎!」


記者們紛紛和議,希望在這事上拿到更多新聞。

於是,有人抓了一個大嬸來,說她能夠讓豬的魂魄附身問過究竟。 說時遲那時快,大嬸已經開始作發「豬精! 豬精! 快啲出嚟! 豬精! 豬精! 快啲出嚟!」大嬸突然一震,大叫「路遙知你攪我後欄。」

記者們一聽大喜,其中一個記者戰戰兢兢地問「你...你係邊個呀?」

豬精目露凶光「我就係鼎鼎大名嘅我鵬」

路遙知心想「唔怪得你做咗豬精啦!」

我鵬「路遙知,你攪完我後欄,依家重想搵坦克輾死我,哩筆帳我點同你計呀?」

路遙知「我揀豬個時,係你大聲叫我揀你咋!」

我鵬「我係同你講福佳始終有你咋!」


comments:

看完了,只有苦笑…