Sunday, February 18, 2007

最近

╭╮ˍˍ \|/ ˍˍ╭╮
│           │    
│ ≧ ╭───╮ ≦ │祝大家  
│///│0 0│///│豬年萬事如意 ,
│   ╰───╯   │身體健康, 豐衣足食。
╰──┬O────┬─O╯    
  ●│     │
  ╰│  O  │ 
   ╰||-||╯

近日做了很多事,但因極懶,所以遲遲都沒有更新....

今天,就來個大雜會吧!

二月頭,因為某同事要到外國留學,所以我們一同八人去了嘉年華。 

這張相引起了小小的誤會.....你猜這相實際上是為那一個而拍? 


小孩和大人都不要學呀!


大家知不知道牠就是我的良心呢?


牠是為我代拍的,因為不想再野任何誤會了:p


"然後登上摩天輪 迎著細雪轉動 我笑你超重"


這船坐不過呀! 
它會弄濕身的,氣死我,不過我的7分面是否很迷人呢?


我們是下午三點多到達的,想不到能玩到晚上十點多。


年廿七(既是情人節)當晚,我和女友去了維園年宵,而且我們還買了一對蜜蜂風車



今年年宵有很多豬肉襠,感覺像去了街市。


然後到女友生日了。


年廿九,我去了Virgina家,她是我們《靈樂園》的小組組長,這個組長真不錯,她為我們小組弄了一餐團年飯,五餸一湯,而且還很美味,真的很很很溫馨呀!













同場加演木偶茶壺一個。 
漂亮嗎? 其實已買了很久,只是最近"大掃除"時抓到,我差點還以為不見了!

13 comments:

新年進步呀!

那個木偶茶壺幾可愛呀,
我以為女人才是茶壺添! :p

嘩! 好驚啊! 藍色o個隻係咪鬼黎架???

謝豬隆欣~ :p

新鮮人,

多謝! 我都好鍾意個茶壺,我想有日可以拎晒木偶嘅野出o黎影相.

Samuel,

你睇耐咗就會鍾意佢,你睇吓佢個衰樣,真係好得意架!

小踢,

尋日年初一牧師同我地講,在講恭賀詞時要小心,唔好得失基督徒的身份,所以我見到唔熟親戚朋友時都有點口啞啞...

祝新年快樂,身體健康.

很棒的新年遊!祝你新年快樂,豬事順心。XD

希望年在新的一年里面能事事順境。

Happy New Year! So much fun over the holidays!

Re: 木偶哥哥
>>>牧師同我地講,在講恭賀詞時要小心,唔好得失基督徒的身份,所以我見到唔熟親戚朋友時都有點口啞啞

我都係啊, 我daddy好細個時就不斷噤提醒我, 搞到我年年都唔知講乜好... -_-

LiangKuo, 斐宇梧, Ruth Tam,

多謝晒大家嘅祝福!

Samuel,

聽你咁講你有一個好屬靈嘅家喎,真羨慕^^ 因為家中得我一個信主,所以有事我做嘅野佢地唔係咁認同.

新年快樂哦!
祝你豬年發過豬頭呀!^^
但係點解要小心自己會講錯野呢~
我反而覺得,如果口啞啞,會錯令人覺得基督徒唔識同人祝賀喎??同埋只要係出於關心同愛身邊既人,甚麼祝福語都係好既!

好掛住你個姨甥女!^^哈哈哈!
其實你姨甥女而家咩都驚唔出奇架!小朋友係咁!佢咩都唔驚你仲驚!哈哈哈

Ki,

>但係點解要小心自己會講錯野呢~

可能我字眼上嘅錯誤,又唔係真係咁嚴重,不過如"恭喜發財" "橫財就手"...就唔係咁好,因為有貪婪成份.

>只要係出於關心同愛身邊既人,甚麼祝福語都係好既!

我都應同,所以我會講新年快樂同身體健康... :)

>好掛住你個姨甥女!

多謝你先!
個衰妹,我一抱佢,佢就大叫"驚呀"(傷心)都就o黎兩歲喇,重要我係佢舅父添,抱佢重要warm up真係激死,不過講到底我都係超錫佢,可能真係自己個甥女關係,覺得佢真係好可愛.

我都想upload佢剪咗頭髮嘅film,如果我upload咗會過o黎話比你知^^