Friday, February 09, 2007

我會做好呢份工

特首口號大變身!

地盤工人話:「我會鑽好呢個窿」

氣功師話:「我會發好呢次功」

八達通公司話:「我會整好八達通」

天文台話:「我會測好呢個風」

整容師話:「我會整好呢個胸」

鐘錶師傅話:「我會整好呢個鐘」

廚師話:「我會爆好呢碟蔥」

麻將腳話:「我會碰好呢隻東」

白領話:「我會五點九就鬆」

再看:
【東方日報專訊】特首曾蔭權提出「我會打好呢份工」的口號惹來社會極大反響,其對手、公民黨的梁家傑認為,香港需要一個帶領香港的領袖,而不是一個抱打工仔心態的特首,又批評曾在政制改革上拖字訣,欲「將個波交畀中央」。有學者批評曾蔭權沒抱負,由政治家降格變打工仔,市民紛紛致電電台,斥曾蔭權的口號「係同老細講,唔係同市民講」。by 騎呢參選口號自招其辱





延伸閱讀:惡搞韓女.惡搞曾蔭權

2 comments:

你個網頁咁快又唔一樣左既!呢個真係好清喎!唔似你風格

其實我都好清架 :p