Tuesday, February 06, 2007

病魔愛我

近來食得最多的我猜應該都是藥了。
小時候很怕吃藥水, 所以每次看新的醫生時都會事先聲明不要藥水, 但現在就連藥丸都感到怕了....

有件事說來也蠻有趣, 由於我是看公司的醫生, 所以自己一直不其然覺得自己的藥比起其他人(即是比錢那些人)的藥差一點, 因為一直沒有醫好, 所以在上一次看醫生時我忍不住問他。

我:「醫生! 我想問其實係咪因為公司嘅budget少, 所以藥係會較差?」

想不到那醫生激動地回答:「當然唔係啦! 我比你嘅藥係最好架喇!」

我把這事說了給朋友聽, 朋友笑我傻, 朋友應為我不應這樣問醫生, 但我還是不覺有甚麼不妥?? 其實我有心理準備, 假若他回答我說「是」我會跟他說「那我會付錢要好的藥」只是沒想過他那麼大反應 :P

另外還有一件趣事, 事原小弟一向體弱, 一病就需要一個月才好過來, 所以經常要探很多次醫生, 有一次因為懶沒有轉換試其他醫生, 所以連續看同一個醫生六次, 那醫生一見我就說 「木生, 真係唔好意思, 你重未好...我已盡力架喇!」聽後我還以為自己就快要死!

有時候我在想不知道醫生會否怕了我, 還是喜歡我多去多賺呢?

我的身體好像一年差過一年, 是時候要提醒自己要多做運動, 令身體強壯一點。

7 comments:

藥水都唔知幾好味~ 又有士多啤梨味, 又有Vanilla味, 乜都有, 我d小朋友食藥時, 真係香到想問佢地拎啖黎食~ 噢呵呵呵呵...

Samuel, 唔好咁變態啦!

我都有咁諗過喎,
不過就唔敢咁問囉! :p

哼~ 話人既~ 一d都唔變態...

Samuel,

我真係好怕藥水,乜野士多啤梨味,Vanilla味呀,都係假嘅,難飲到死由其係黑色個隻.

有些糖會比人話好藥水,市面好多士多啤梨味嘅糖都係好藥水,咁你咪好like囉?

新鮮人,

通常上咗年紀都唔想攪事 :p
just kidding...haha..

你咁講係唔係玩嘢呀! :E