Friday, December 01, 2006

聖誕節

今天沒是做, 約了小裕去午餐。


木偶:「喂! 哩到呀!」

小裕:「到咗好耐呀?」

木偶:「一陣喇!」

小裕:「做乜約我出o黎呀!」

木偶:「要有事先可以約你出o黎咩!...你近期點呀!」

小裕:「冇呀! 咪右係咁....你呢! 就o黎聖誕節教會係咪好忙呀!」

木偶:「都ok啦! 要練吓詩準備平安夜, 同去報街音, 啊! 重有25號有朋友受浸, 真感恩!」

小裕:「你地信教嘅人真係多野攪...」

木偶:「唔係多野攪, 係事獻!」

小裕:「是旦啦! 哈哈....」

木偶:「咁! 你又有乜野忙呀!」

小裕:「嘩! 多囉...上網寫吓blog啦, 打機啦, 約吓女友出街啦....好多好多節目。」

木偶:「依...乜係平時冇寫blog, 乜你平時冇打機, 乜你平時冇機會約你女友出去行街睇戲食飯咩!」

小裕:「....係咁架啦, 年年都係咁, 如果唔係有咩做喎! 其實我都越來越怕聖誕節喇, 好悶!」

木偶:「有冇諗過比個機會自己, 過一個唔同嘅聖誕節呀?」

小裕:「....有乜做先, 你唔係叫我同你一齊返教會呀? 你真係咪攪我....」

木偶:「有冇諗過比個機會比自己先? 而且我相信你未試個過真正嘅聖誕節。」

小裕:「.......」


『完』


上述的對話已結束了, 現在就由我問你:「有冇諗住比機自己先? 如果你想去體驗一下咩野係真正嘅快樂聖誕,你就留言比我,願主神福您!」

3 comments:

你咁問.好易趕客架喎! :p

新鮮人,

趕客? 唔會呀! 你都有留言呀! ^^

其實我起初好抗拒教會,但冇諗過試完之後依家返得咁開心!

曾經有人比過機會我, 我都想比返個機會比其他人.

這可貴的機會, 我想再多留一會才使用, 因我到現在還是覺得暫不需要"衪".

"衪"的存在對現在的我來說, 對我的生活跟生命暫時都沒有一定的需要.

還是想自己再走走看看, 到感受多一點時, 我想我會再一次肯定一點自己的需要.

謝謝木偶你給每一個人的機會!!

加油啊!!