Wednesday, August 22, 2007

兩個我


你有沒有試過對著鏡子幻想?

有人說鏡子能通到第二個未知的世界,不知大家有沒有試過站在鏡子前,幻想鏡裡的,就是第二個世界的自己,而你和鏡裡的他,其實是有血緣關係,但只有你能活在世上,每次當你照鏡時,就是他和你接近的時候,而他要努力暗暗地模仿你每一個動作。

有可能到了某日,他再模仿不到你的動作、可能他有一日再忍受不了鏡中的生活、可能他會跟你說話、亦有可能你以後再看不見自己在鏡中,因為你已被邀請進了鏡子裡。

8 comments:

對鏡幻想就未試過.
只係有一兩次對住塊鏡好耐, 對到好似眼前既已經唔係自己, 又或者有種感覺"下? 呢個真係我黎咩?".
間中試下好特別架.

Oscar,

我試在鏡前望住自己一分鐘會好驚架! 都會有鏡中嘅你唔係自己嘅感覺...

我以前都宜家都有咁諗過架~

你有無睇"Heros"??

Sam,

想睇,不過我連幾時幾點做都唔知,因為一返到屋企我就對住部腦喇!

我打錯字... >_< Heroes not Heros

細個既時候會,生左個仔之後都無再咁諗過了!^^

哦!係喎!無留番隻「ki」字添!^_^

Ki,
人地媽咪,你都重好後生姐 :)