Tuesday, November 28, 2006

興趣一欄填寫blog可以嗎?

近日無聊突然想起一個問題, 假如見工或認識新的朋友時, 他們問我你有甚麼興趣, 如果我的答案是寫blog, 不知會否令他們感迷惑呢?

我一日大概最少有八小時是在用電腦, 而我會用最小一個多小時去瀏覽別人的blog, 雖然我不是天天都有寫文, 但我也會久不久到自己的blog看看cbox有沒有新留言, 那麼總括來說我一天大概最少會有好幾個小時都在做和blog有關的事, 就這樣而言blog就成為我的生活一部份, 那我應該可把寫blog當做我的興趣之一。

一般人無聊的時候都會以很多方式去打發時間, 那麼寫blog也正正可以做到, 而且比起一些打發時間的活動來得經濟吧!

就讓我問問身邊的朋友, 假如我把寫blog當做我的興趣他們會有甚麼反應。













10 comments:

喜歡就寫,別人點看都不重要! :)

其實..我都覺得自己鐘意咪得囉,而且,興趣唔係隨潮流而改變,而且啲人興寫blog,第日冇人寫嘅時侯,你重会唔会寫??好似我咁,我好鐘意IQ博士嘅嘢,但係...而家連日本都好小出佢嘅產品,唔通咁樣就唔儲??如果係嘅..你嗰啲只係潮流嘅興趣!!

新鮮人,

我當然唔會理,不過我想知道其他人眼中的blogger會係點,都好好笑電車男...haha..

cindy,

你講得o耑,寫blog唔好受人影響,自己鍾意寫乜就寫乜.

喂! 話晒都係自己地頭,當然係比自去enjoy啦...^^

婆婆,估唔到我地心有靈犀喎,haha,自己鍾意嘅嘢,又何需理會別人怎樣睇,要問別人怎樣睇的話,這樣就不是真心喜歡啦...........

游游,

可能我表達唔好:p
我係想睇吓如果當BLOG同興趣放在一起,睇吓大家嘅反應....

我都想咁填
有咩唔可以?

poonwinghang,

因為我初初覺得唔係個個人都ok接受寫blog為興趣....

希望我比喻正確啦!
比喻我鍾意玩msn,而我又成日玩,我都唔會話msn係我嘅興趣,就算我同人講未必人人都接受msn可以當成一種興趣....

其實我想知道興趣嘅定義係乜?

唔知點解...之前我寫個blog 3不5時都update,但因為無人睇,所以轉左yahoo,但又因為有人睇...所以唔敢亂寫...唉!

Ki, 我都明嘅,所以都唔敢貼多相.