Tuesday, May 16, 2006

Heal The World

[小朋友, 你知唔知道地球點解需要超人呀?]
[我知道, 因為超人係保護地球囉。]
[啱啦!]

[哥哥, 但係...我知道哩個世界根本就冇超人存在, o甘地球咪冇人保護囉?]
[係呀, 世上真係冇超人存在架, 不過如果我同你都願意保護哩個地球, 我地都可以成為超人架。]




歌詞貼上是為方便大家細嚼意思和意義。

在你心靈深處, 存著一份愛。
這份愛, 可令未來更光明。
只要付出多一點, 你我不需再流淚,
世界再無痛楚和悲傷。

天地窮蒼, 我們更應關愛眾生,
多分關懷, 少分隔膜, 世界因你而改變。

Heal the world,
Make it a better place,
for you and for me
and the entire human race.

There are people dying,
if you care enought for the living,
make a better place
for you and for me.

讓我們溫柔地為這個地球療傷,
令她回復惜日的美麗和諧。

為了你, 為了我,
珍惜每點生命之光。

天地窮蒼, 人生無常,
只要多點包容和關心,
為了你, 為了我,

. 令世界更美麗和諧。

0 comments: