Thursday, December 15, 2005

龍華酒店



嘩! 睇下幾多乳鴒 Thumbs Up

一隻$58你估下(上圖)有幾多隻? 要幾多錢?
今晚同屋企人去左"龍華"食飯, 因為收到路邊消息話將會拾笠, 而且表姐向外國返左o黎, 所以去個到聚下囉, 不過個到除左乳鴿之外真係冇其他野好食.......

Trapped Ornament 另外今晚趕住買聖誕禮物比亞妹,妹頭,西爪頭同家姐姐夫, 趕到我成隻野o甘Oh Jeez 哈哈....買野個時, 有個幼稚園o既小朋友走過o黎同我講Merry Christmas Santa 之後重比左一份禮物比我, 可愛程度簡直係爆晒燈 Bouncy 5

今個禮拜六日要出去瘋狂購物, 我個 Present list有成三十幾人(未計幫公司買個三十二份). 聖誕節雖然係好開心, 但係必定被大產囉 Disappointed 3

8 comments:

答案:

圖有11隻, 1隻$58x11隻=638蚊

有冇我份先

你話邊樣先?

就執喇?? 唔好啦...呢個係我由細食到大充滿回憶既地方黎架...仲諗住bb大個d可以帶佢去添... >,<

除左乳鴒之外,仲有乾炒牛河,山水豆腐花,炒鴒鬆都好好味架~

我都係聽人講,唔知真定假,話個到因為要收地wor~ 你可以打個電話去問下先囉!

"山水豆腐花"尋晚都有食,不過又唔覺得特別好味bor~ 佢留下門口個間賣牛肉串同腸仔,再上小小個間賣馬蹄都好正:p

個到都係我由細玩到大o既地方,因為我住過個邊.

尋晚我地都係諗住幫家姐個女影相留念,bb都係得9個月大,幫佢做劃時代見證^^

視覺上既震撼,勁

得得魚,

我初頭都唔知佢地叫左o甘多,所以一o黎到都嚇親我-_-