Sunday, August 21, 2005

亞詩決志了

耶穌被釘係上十字架上面, 完成左偉大o既救恩之後講左句話"成了". 今晚我都想講返句成了, 因為我o地個drama報道會終於都圓滿結束, 真係feel good, 好多人都有擧手決志, 同最開心係亞詩佢都決左志添! 好感恩呀! Thanks god!!

不得不提我個blog之前o既問題終於都解決左喇! 想係道特別多謝
sidekick 係佢教我點變返正常, 真係要多謝佢, 因為我好九唔答八o甘問佢, 佢都冇介意去覆返我 .......tks Smile !!

好夜好眼訓喇! 涼都未沖 !








0 comments: