Thursday, August 04, 2005

蝦醬通菜

尋晚爸爸同媽咪返左大陸, 我因為要做工課所以一放工就飛奔返屋企, 自己炒左斤幾菜同買左$10有7隻雞亦(低到爆)返屋企食. 我諗唔到究竟我炒過時定係d菜老? 因為食落去有d硬??? 聽晚要返學好驚miss會問我野, 因為我都重係未明同攪唔清楚...........死定(國語)

爸爸lee幾日都玩得好開心, 見到佢個樣都好攪笑, 好小見到佢開心成o甘, 佢重話 "尋日去沙灘,今日返大陸按摩, 嘩..真係不枉此行呀".

2 comments:

halo~
由於我唔係係好識整蝦醬通菜,所以走左去Yahoo search... 於是就黎左呢度啦。
食落去硬應該係未得啦...

Hi Ducki,

多謝你o既留言呀! 其實我都估佢未得,但係我講比你知呀~ 我全部食晒呀^^