Wednesday, July 27, 2005

成長

全因為你
令我一生都佳美
你令我生命從空虛 化做傳奇
無論我壯如紅日
或如黃昏般漸漸老
是你令我如鷹般高飛
尋晚去城浸聽左個topic叫"我們都是這樣長大的", 真係有得著有感動, 最正o既係一班年輕藝人分享佢地由細到大和在娛樂圈中經歷神o既恩典. (當你發現自己生命起變化個時, 個種感覺好奇妙, 身邊既一切都冇變, 只有自己係到變, 變得學識滿足, 同讚美神因為佢o既恩典夠我用), (我只係試下, 又唔o靚仔唱歌又唔係好聽都知機會好微, 我重同神禱告左兩個鍾, 問神想唔想我入娛樂圈, 面試個時其實已訂定第二日上機既機票準備去讀書, 點知佢地真係收左我入star east).....好多好正o既說話都留左向個腦到, 感謝主.
「人心籌算自己的道路,惟耶和華指引他的腳步。」(箴十六章9節)
佢地幾個藝人都係同一間教會長大, 在主既家成長. 我覺得神真係會去安排一個合適既時間比你; 我聽完之後就諗如果細細個就識返教會就好喇, 但係當我諗真d,係好彩我冇細細個就返教會, 因為我細個o既任性可能已經向教會裡面臭名遠播haha....
繼續閱讀: 成長(二)
****************************************
全因為你
常言道:人生像演戲.
回看這生精彩:因有你,人在世永恆何在?
或如流星閃耀掠過,是你令我人生找到靠依。
死蔭幽谷中,你伴我過渡,
歡欣裡,風光裡你共我同在;
當身處孤單傷痛,來擁我入懷,你是我神,是我奇妙救恩。
全因為你,令我一生都佳美,
你令我生命從空虛,化做傳奇;
無論我壯如紅日,或如黃昏般漸漸老,是你令我如鷹般高飛。

comments:

KK,
多謝你的留言,剛剛才看見SORRY!!
長大了?是嗎?^^