Wednesday, July 13, 2005

明白自己

最鍾意好天既日子,每一件事都做得爽d同開心d. 返到公司座係個位對住個窗,諗左諗右,諗下自己想點, 再睇下d雲................................zZZzzzZZZzzzZZZ

上個星期團契週會主題係"得救見證"(未信主前,信主過程,信主後),重要返屋企寫返晒出黎. 其實當時都幾痛苦(要一個冇記性既人做),記得對上一次係因為睇左本書;內容係講一個20幾歲既男仔去面對困境時既精神/勇氣/毅力/青春和沖勁.....同裏面寫下一首詩作為總結................

它來無蹤,去無影,無時無刻。 若是陽光燦爛的大白天,相遇的機會較少;但陰天雨天黑夜,它卻來得輕易。 可能是興高采烈的時候,或當遇到挫敗時;心灰意冷之際,它又會悄悄地來訪。 或許是喝一杯茶 ,悠然自得地談天說地時;當聽到一首動人心弦的樂曲,它又會若隱若現。 又或是在人來人往的熱鬧街頭,它模模糊糊出現眼前;但在萬籟俱寂的星空下,它也許一聲不響,坐在你身旁與你一同仰望星宿。 它就是如斯神出鬼沒。 它,叫做思念!

我不斷o甘諗返我做過既所有野,但係諗極都諗唔到有乜係我思念. 但當我寫完得救見證之後就好鬼多野浮晒出黎,我個心先至舒服d ^^ "
浮晒出黎,我諗係自己用左好多角度睇返唔同時候既自己. 唔知係唔係對已前既自己好唔滿意,同覺得好多時候應該可以做得好d,但係又偏偏攪成o甘,所以都唔鍾意去回望自己. 原來諗返已前d野多d,會認識自己多d,而自己都會開心d..

近期比好多野比自己做例如學結他/讀英文/搵part time...... 好想做多d同學多d........其中一個原因係因為有個目標,不過可以做到既機會其實好細,細到自己都覺得應該係冇可能,不過點都好,做到同做唔到,我都明白到自己真係有去試過就算啦~~

0 comments: