Tuesday, May 31, 2005

六四

唔知你地點睇六四呢! 可能會有人話 "我個時太細啦都唔知做乜" , 又可能會有人話 "我知道不過年年都有六四o架啦", 又有人會話 "都過左o甘多年啦! 做人唔好向後望要向前望" ...........真係??????

中國人好得意, 你可以唔認, 同唔道歉發生過的事, 就算當時全世界都知道同報導, 都可以話冇發生過, o甘又點解日本修改教科書, 你又呱呱叫啦????(我只不過係舉例, 我當然係100%反對日本修改教科書), 你可以唔道歉唔認錯, 話未係時候去講, 點解人地唔得.......我覺得佢地外國人會o甘諗. 我唔係想叫大家上街遊行, 只不過突然想同大家分享一下.

2 comments:

因為這是政治.
當年當政的,今日大有人在,
就算不在其位也還有一定的政治影響力,
要平反等於要將佢地連根拔起,
這樣做只會做成另一次更大的政治風波,
雖然對受害者可能是還了一個公道,
但對現在發展中的中國和一般國民未必有好處,
所以就算有人想翻案都會處於兩難的局面了!

你以上所講嘅我都理解,但這事對當時受害或知道的人做成極大的影響,對o黎講哩個係一個菸血,一個國家逃避責任的醜...

想不到因為re-update個post兩年之後會有留言...